Kezdőoldal > Hírek > Irodavezetőt keresünk

A Magyar Szegénységellenes Hálózat (MSZEH) részmunkaidős irodavezetőt keres budapesti irodájába határozatlan időre. Az MSZEH célja, hogy a szegénységben és kirekesztettségben élőket képviselje. Az „érintettek bevonása”-elv alapján a Hálózat önkénteseit, aktivistáit a szakértők mellett szegénységben élők alkotják, akik közösen dolgoznak a szegénységben érintettek érdekeinek érvényesítéséért.

Főbb feladatok:

  • Pénzügyi tervezés, pénzügyi folyamatok nyomon követése;
  • Bejövő és kimenő pénzügyi bizonylatok előkészítése a könyveléshez;
  • Banki utalások rögzítése, készpénzes kifizetések teljesítése, házipénztár vezetése;
  • Projekt költségvetések nyomon követése és pénzügyi adminisztráció a támogató elvárásainak megfelelően;
  • Közös stratégiatervezésben való részvétel;
  • Adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek, önkéntes szerződések előkészítése, szabadság nyilvántartás vezetése);
  • Egyéb ad-hoc adminisztratív feladatok ellátása;
  • Esetenként rendezvények, képzések, konferenciák, stb. szervezése;
  • Banki és szervezeti ügyek kezelése.

Elvárások:

  • Releváns felsőfokú végzettség és/vagy legalább 2 év tapasztalat;
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás;
  • Microsoft programok ismerete;
  • Megbízható, pontos munkavégzés;

Amit kínálunk: Egy jó csapatot, változatos feladatokkal, jó ügyekért, személyes és szakmai fejlődést versenyképes fizetéssel, illetve a civil szféra megismerését.

Munkavégzés helye: 1088 Budapest, Krúdy utca 2, fsz. 7.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét küldje el a hapn@hapn.hu e-mail címre.

További információk: www.mszeh.hu